2013. szeptember 16., hétfő

Miley klip review

 Tumblr
Lassan nem telik el úgy hét, hogy Miley enyhét botrányos viselkedését, outfitjeit ne boncolgassa a sajtó. Azt tudnotok kell, hogy én szeretem Mileyt, bár vannak olyan dolgai amiket elítélek. Én is elképedtem, mikor lenyiratta a haját, idővel beláttam, hogy sokkal jobban áll ez a frizura neki. A VMA fellépése sem nyerte el tetszésemet és még a szettje sem tetszett. Nem vagyok óriási fangirl, de szeretem az öltözködési stílusát és a kisugárzását, karizmáját. A Wrecking Ball c. klipje ismét nagy port kavart és pár napja én is vetettem rá egy pillantást.

A helyzet az, hogy én nem rökönyödtem meg. A VMA-hez képest szerintem lightos volt. Az hogy kalapácsot nyalogatott és a lánccal smárolt most sem jött be, de a szám maga nagyon jó és szerintem fülbemászó. Az hogy meztelenül vonaglik a golyón, nem hat meg mert ahogy azt a tumblr repostomban is látszik, Justin Timberlake klipje provokálóbb.

Nagyon tetszik, hogy vannak közeli shoot-ok Mileyről. Van egy pont, amikor én úgy vélem, hogy tényleg sír és nem csak megjátsza. Nézzétek meg! A sírást és a dalszöveget Liammel való kapcsolatának tudtam be már az első megnézésnél is és mivel ma azt írta a JustJared, hogy Miley-ék hivatalosan is felbontották az eljegyzést és szakítottak, már tisztán érezhető, hogy a szám Liamről szól.

Ti mit gondoltok a klipről? Sajnáljátok hogy szakítottak Liammel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése