2013. szeptember 14., szombat

Personal check-in

Personal check-in! Ez a rovat ezentúl is állandó lesz, most pedig elengedhetetlen, hogy beszámoljak nektek az elmúlt hetekről, hiszen már rég jelentkeztem.
Amint azt már említettem, beköltöztem az albérletbe, ahol nagyon jól érzem magam, már abszolut otthonosan mozgok a lakásban. A lakótársaim is nagyon kedvesek, szuperül kijövünk egymással. A helyzetet csak az bonyolítja, hogy jelenleg honvány gyötör és nagyon hiányzik a családom. Csak azért nyafogok amúgy, mert ezen a hétvégén itt maradok és nem megyek haza : /
Apartment
A héten elkezdődtek az óráim. Minden órám fantasztikusan érdekes, kivéve egyet - bevezetés a szociológiába - amin TÉNYLEG majdnem elaludtam. A suli tetszik és a szaktársak is nagyon cukik. Többnyire azokkal vagyok, akikkel a Gólyatáborban megismerkedtem. Az egyetemi rendszer viszont még kicsit homályos, szóval kell egy kis idő míg belerázódok.
Єνєяутнιηg.'s Photos | Facebook
A napjaim nagy részét azzal töltöm, hogy felfedezem a környékem illetve bejárok az óráimra. Imádom új helyeket felfedezni és egyedül sétálgatni. Sajnos kevés parkkal találkoztam eddig, pedig néha úgy leülnék egy padra és csak nézni az embereket és olvasni és magamba szippantani a jó időt és a friss levegőt. Aproró jó idő! Megjött a pulcsis idő. Már nagyon vártam, hogy rétegesen lehessen öltözni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése